დასახელება:
სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკ. მართვის ცოდნის ცენტრი
|
მომწოდებელი:
თიბისი
|
გამოქვეყნდა: 22 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 02 ოქტომბერი
|
სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას : სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკაციების ცოდნის ცენტრი (საბარათე ბიზნესი და ლოიალობა)
მოქმედების ვადა: 02/10/2025
ადგილმდებარეობა: პირდაპირი კომუნიკაციების მართვის ცოდნის ცენტრი
დასაქმების ტიპი: შრომითი ხელშეკრულება
სამუშაო გრაფიკი: სრული
განაცხადის შესატანად, გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს: https://smrtr.io/tHfwP
|
|
|
|