Робота для біженців з України
მომხმარებელთა მომსახურების სპეციალისტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: მომხმარებელთა მომსახურების სპეციალისტი
მომწოდებელი: M Plus Group
გამოქვეყნდა: 12 აგვისტო / ბოლო ვადა: 12 სექტემბერი
"M Plus Group" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე.

"M Plus Group" არის წამყვანი ევროპული BPTO კომპანია, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ზაგრებში. 14 ქვეყანაში 12000-ზე მეტი თანამშრომლით, კომპანია ემსახურება მრავალეროვნულ კორპორაციებს მსოფლიოს სხვადასხვა საკვანძო ინდუსტრიებში მომხმარებელზე ზრუნვის, ტექნოლოგიებისა და კონსულტაციის საფუძველზე. მეტი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს ვებგვერდზე: https://mplusgroup.eu/.

ჩვენ ვაგრძელებთ ჩვენი ბიზნეს ოპერაციების დინამიურ ზრდას და განვითარებას და თუ ხედავთ საკუთარ თავს ასეთ გარემოში, შეუერთდით ჩვენს გუნდს, როგორც მომხმარებელთა მომსახურების სპეციალისტი.

დაქირავებული პირი დაინიშნება შპს Glovoapp Georgia-ში. გთხოვთ, გადახედოთ ინფორმაციას გლოვოს კულტურისა და ღირებულებების შესახებ და დარწმუნდით, რომ აჩვენებთ მათ: https://about.glovoapp.com/culture-and-values/

როგორც მომხმარებელთა მომსახურების სპეციალისტი, თქვენ იქნებით პირველი საკონტაქტო პირი ჩვენი ბრენდების, კონკრეტული სერვისებისა და პროდუქტების შესახებ ყველა შეკითხვისთვის.

თქვენ იქნებით ის, ვინც ქმნის მომხმარებელთა გამოცდილებას და სურს დაეხმაროს მომხმარებლებს ყველა საკითხში.

მთავარი პასუხისმგებლობები:

** დაეხმარებით მომხმარებელს ჩათის, სატელეფონო ზარისა და ელ.ფოსტის მეშვეობით. მეგობრული, პროფესიონალური და ეფექტური ფორმით.
** მოაგვარებთ მომხმარებლის პრობლემებს, გაწერილი სტანდარტების მიხედვით. უზრუნველყოფთ შესაბამის ნაბიჯებს მათი გადაჭრის შემდეგ.
** დააფიქსირებთ და გადმოიტანთ მომხმარებლის შეკითხვებს და პრობლემებს შესაბამის სისტემაში. ზუსტად შეინახავთ მომხმარებლის მოთხოვნებს, შესრულებულ მოქმედებებსა და გადაწყვეტილებებს.
** შეიმუშავებთ და შეინარჩუნებთ კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შესახებ ღრმა ცოდნას, რათა ეფექტურად დაეხმაროთ მომხმარებლებს.
** უზრუნველყოფთ მომხმარებლის პოზიტიურ გამოცდილებას, პრობლემის მოგვარებით და პროფესიონალური კომუნიკაციით.
** გაუზიარებთ მომხმარებლის უკუკავშირს გუნდს, რათა გაუმჯობესდეს პროდუქტი, მომსახურება და მომხმარებლის გამოცდილება.
** დაესწრებით გუნდურ შეხვედრებსა და ტრენინგებს, იქნებით მომზადებული და პუნქტუალური. აქტიურად ჩაერთვებით პროცესში, მონაწილეობას მიიღებთ განხილვებში და შეასრულებთ დავალებებს.
** იმუშავებთ სახლიდან (კარგი პერფორმანსის შემთხვევაში), სადაც გაქვთ სწრაფი ინტერნეტკავშირი და ყველა საჭირო ხელსაწყო, რათა ეფექტური კომუნიკაცია დაამყაროთ. ასევე, შეინარჩუნებთ კონცენტრაციასა და პროდუქტიულობას.
** დაიცავთ კომპანიის ყველა სახელმძღვანელო პრინციპს, პროცედურებსა და საუკეთესო პრაქტიკას, რათა ყველა ურთიერთობა იყოს ერთგვაროვანი და პროფესიონალური.
** ყურადღებით დაიცავთ მომხმარებლის მონაცემებს და დაუყოვნებლივ აცნობებთ უსაფრთხოების გუნდს, თუ აღმოაჩენთ ნებისმიერ საფრთხეს ან დარღვევას.
** სავალდებულოა ქართული ენის ცოდნა მშობლიურ დონეზე, ხოლო ინგლისური ენის ცოდნა B1 დონეზე. რუსული ენის ცოდნა უპირატესობად ჩაითვლება
** იქნებით მზად ღამის ცვლაში მუშაობისთვის, რათა ჩვენმა მომხმარებლებმა 24/7 მხარდაჭერა მიიღონ.

ჩვენ გთავაზობთ:

** დინამიურ სამუშაო გარემოს: შეუერთდით საერთაშორისო კომპანიას სწრაფი ზრდის პროცესში.
** კონკურენტუნარიან ხელფასს
** პროფესიულ და პერსონალურ განვითარებას: წვდომა სხვადასხვა შესაძლებლობებზე ზრდისა და წინსვლისთვის.
** დისტანციური მუშაობის მოდელს კარგი მაჩვენებლების შემთხვევაში (დაბალი პერფორმანსის შემთხვევაში საჭირო იქნება ოფისიდან მუშაობა, სანამ შედეგებს გამოასწორებთ)
** ანაზღაურებად ტრენინგს (ტრენინგის წარმატებით გავლის შემთხვევაში): გაივლით ყოვლისმომცველ ტრენინგს და მოემზადებით თქვენი პოზიციისთვის.

ვინ ხარ და რას ველით:

** ემპათიური და მომხმარებელზე ორიენტირებული: თქვენ ხართ დაინტერესებული მომხმარებელთა მომსახურებით და სიამოვნებას იღებთ სხვების დახმარებით.
** კვალიფიკაცია: უმაღლესი განათლება და მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება უპირატესობაა. სასურველია ტრენინგი მომხმარებელთა მომსახურებაში.
** ტექნიკური უნარები: კომპიუტერთან მუშაობის უნარი აუცილებელია.
** ენის ცოდნა: ქართული ენის (ზეპირი და წერილობითი) თავისუფლად ცოდნა სავალდებულოა. ინგლისური ენის ცოდნა B1 დონეზე სავალდებულოა, რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
** უნარ-თვისებები: პრობლემების გადაჭრის ძლიერი უნარები, პროაქტიული დამოკიდებულება და პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** ადაპტაცია: ტექნიკურ პროდუქტებთან მუშაობის უნარი და Glovo-ს ღირებულებების გაზიარება.
** გამძლეობა: შეუძლია გაუმკლავდეს რთულ სიტუაციებს და შეინარჩუნოს ყურადღება სტრესულ გარემოში.
** Multitasking: რამდენიმე დავალების ერთდროულად მართვის შესაძლებლობა.
** მოქნილობა: Glovo მუშაობს 24/7, ამიტომ კანდიდატებს უნდა ჰქონდეთ მზადყოფნა იმუშაონ მცოცავი განრიგით, შაბათ-კვირის ჩათვლით და როგორც დღის ასევე ღამის ცვლაში.

სამუშაო პირობები:

** ჰიბრიდული სამუშაო მოდელი და დისტანციური ტრენინგი.
** სამუშაოს შესრულების ხარისხი ფასდება Glovo-ს მიერ.
** დასწრების პოლიტიკა: დაუსწრებლობის მკაცრი მონიტორინგი; ყველა გაცდენა უნდა იყოს დასაბუთებული.

დამატებითი უპირატესობები:

** პირადი ჯანმრთელობის დაზღვევა
** ფიტპასი ფიტნეს აქტივობებისთვის (ფიტპასის თვიური ღირებულება ხელფასიდან ჩამოგეჭრებათ)
** პრემიები და დამატებითი ანაზღაურება ღამის ცვლაში და დღესასწაულებზე
** სასურველი განრიგი ყველაზე მაღალკვალიფიციური თანამშრომლებისთვის
** სურვილის შემთხვევაში შესაძლებლობა გამოცადოთ ერთი დღე Glovo Care-ის კურიერად

შემოგვიერთდით Glovo-ში, გახდით დინამიური და პოზიტიური გუნდის წევრი. გამოაგზავნეთ განაცხადი ახლავე და დაიწყეთ კარიერული მოგზაურობა ჩვენთან ერთად!

გადადით ლინკზე და შეავსეთ განაცხადის ფორმა: https://m-plus-mena.talentlyft.com/o/cdXz/apply
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე