დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
P2
|
გამოქვეყნდა: 17 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 17 ივლისი
|
სამშენებლო-სარემონტო კომპანია "P2" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი: თბილისი, უბანი ვერა
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-შაბათი 10:30-დან 18:30 სთ-მდე
ძირითადი მოვალეობები:
** საოფისე საქმიანობის ორგანიზება და კოორდინირება;
** კომპანიის ადმინისტრაციულ პროცესებში ჩართულობა;
** სოციალური მედიის მართვა;
** ჩართულობა სხვა მიმდინარე საკითხებში;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება; (იგივე პოზიციაზე მუშაობა ჩაითვლება უპირატესობად)
აუცილებელია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე (წერითი; ვერბალური);
** Microsoft Office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
ანაზღაურება 900-დან 1200 ლარამდე (მზარდი ანაზღაურების პერსპექტივით)
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ. ფოსტის მისამართზე: allmasters001@gmail.com
|
|
|
|