Print | Close
https://www.jobs.ge//ge/ads/?id=635767&print=yes&view=jobs
 
ოფისის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: ამუსნეტ ინტერაქტივ ჯორჯია
გამოქვეყნდა: 21 მაისი / ბოლო ვადა: 21 ივნისი
შპს "Amusnet Georgia" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.

მდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო გრაფიკი სრული: 09:00 საათიდან 18:00 საათამდე.

ძირითადი მოვალეობები:

** შეხვედრების ორგანიზება
** საოფისე შეკვეთების განხორციელება;
** შემოსული და გასული კორესპონდენციის მართვა და დაარქივება;
** შემომავალი სატელეფონო ზარების მიღება და გადამისამართება შესაბამის პირებთან;
** შემოსული დოკუმენტაციის იდენტიფიცირება და განაწილება;
** დოკუმენტების გაგზავნის უზრუნველყოფა;
** სხვადასხვა სახის რეპორტების წარმოება;
** ბრძანებების, ხელშეკრულებებისა და სხვა ადმინისტრაციული დოკუმენტების წარმოება;
** სასაქონლო ზედნადებების კონტროლი და სხვა საოფისე საქმიანობა.

მოთხოვნები:

** სასურველია ჰქონდეს გამოცდილება აღნიშნულ სფეროში
** უმაღლესი განათლება.
** MS Office-ის ცოდნა, განსაკუთრებით MS Excel-ს
** რუსული ენის ცოდნა აუცილებელია
პიროვნული თვისებები:

** პუნქტუალურობა
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** მეგობრულ და სასიამოვნო გარემოს;
** სტაბილურ სამსახურსა და კონკურენტულ მზარდ ანაზღაურებას;
** პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კომპანიის მობილურით ულიმიტო სასაუბრო დროს
** სპორტული დარბაზით სარგებლობას ადგილზე;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. მისამართზე: career.georgia@amusnet.ge სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: "ოფის მენეჯერი".

ველით თქვენს განაცხადს და გისურვებთ წარმატებებს!

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე/CV) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია