დასახელება:
სერვის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
კაფე ლიტერა
|
გამოქვეყნდა: 18 აპრილი
/ ბოლო ვადა: 18 მაისი
|
სს "ლიტერა" აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.
მდებარეობა: ქ. თბილისი ი. მაჩაბლის 13
ფუნქცია/მოვალეობები:
** რესტორნის მიმტანებისა, ბარმენები და დიასახლისების გუნდის მართვა და განვითარება;
** რესტორნისა და ბარის მარაგების მართვა და მონიტორინგი;
** რესტორნის სერვისის მუდმივ გაუმჯობესებაზე ზრუნვა;
** შესყიდვების მართვა და მონიტორინგი;
** დღის ნავაჭრის მონიტორინგი;
** თანამშრომლების შერჩევა, მართვა და ტრენინგების ორგანიზება;
** პროდუქციის მოწოდების უწყვეტობისა და ხარისხიანობის უზრუნველყოფა;
** ღონისძიებების მართვა, საჭიროების შემთხვევაში დამატებით თანამშრომლების მოძიება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები, ცოდნა და უნარები:
** აუცილებელია რესტორნის მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური ენის ფლობა;
** ორგანიზებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო ადგილი: თბილისი;
** ანაზღაურება: ფიქსირებული, გამოცდილებიდან გამომდინარე;
** გრაფიკი: 5 დღე (2 დასვენების დღე, გარდა პარასკევი-შაბათი);
** ჯანმრთელობის დაზღვევა: 3 თვის შემდეგ;
** მრავალფეროვან, ინკლუზიურ და უსაფრთხო სამუშაო გარემოს.
დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმე გამოგზავნეთ ელფოსტაზე: nanukialania1@gmail.com; cafelittera@gmail.com
|
|
|
|