Робота для біженців з України
მაღაზიის მოლარე, საწყობის მენეჯერი/შეკვეთების ასისტენტი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: მაღაზიის მოლარე, საწყობის მენეჯერი/შეკვეთების ასისტენტი
მომწოდებელი: Green Leaf International
გამოქვეყნდა: 10 ოქტომბერი / ბოლო ვადა: 10 ნოემბერი
Green Leaf International Co., Ltd. არის კომპანია, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ჩინეთში, ფილიალებით მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში, მათ შორის უზბეკეთში, ყაზახეთში, ყირგიზეთში, ტაჯიკეთში, რუსეთში, ნიგერიასა და ფილიპინებში. კომპანია ძირითადად ყიდის ყოველდღიური მოხმარების პროდუქტებს (როგორიცაა კბილის პასტა, შხაპის გელი, შამპუნი და ა.შ.), კოსმეტიკას (როგორიცაა თვალის ლაინერი, პომადა და ა.შ.) და კანის მოვლის საშუალებებს (როგორიცაა ლოსიონები, კრემები, შრატები).
გაყიდვების მოდელი არის პირდაპირი გაყიდვა.

კომპანია ამჟამად ხსნის ახალ ფილიალს საქართველოში, რომელიც მდებარეობს თბილისში, ცაგარელის ქუჩაზე.

პოზიცია 1: მაღაზიის მოლარე

სამუშაო მოთხოვნები:

** სასურველია განათლება ბიზნესის კუთხით;
** ქართული ენის ცოდნა (მშობლიური, ან/და გამართული),
ინგლისური ენის (სასაუბრო დონეზე), რუსული (დამატებითი, არასავალდებულო);
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** სალაროსთან მუშაობის გამოცდილება და საოფისე პროგრამების ცოდნა.

ხელფასი:

** გამოსაცდელი პერიოდი: 3 თვე
** გამოსაცდელი ვადის განმავლობაში: 800 ლარი/თვეში (NET)
** გამოსაცდელი ვადის შემდეგ: 1000 ლარი/თვეში (NET)

სამუშაო საათები:

სრული განაკვეთი (40სთ კვირაში);
ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით: 10:00 AM - 6:00 PM (1 საათიანი შესვენება სადილისთვის)
შაბათი: 11:00 AM - 4:00 PM (1 საათიანი შესვენება სადილისთვის)

შესაძლოა საჭირო გახდეს პერიოდულად ზეგანაკვეთური სამუშაო, მაგრამ ძალიან იშვიათად. ზეგანაკვეთური სამუშაო ანაზღაურდება დასვენების დროით.

განაცხადის შეტანის წესი:

დაინტერესებულ და კვალიფიციურ კანდიდატებს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე:

ელ. ფოსტა: migineishvili09@gmail.com ან დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: +995 574 09 39 02

ჩვენ განვიხილავთ რეზიუმეებს და დავუკავშირდებით შერჩეულ კანდიდატებს ელექტრონული ფოსტის, WhatsApp-ის ან ტელეფონის მეშვეობით.

პოზიცია 2: საწყობის მენეჯერი/შეკვეთების ასისტენტი

მოვალეობები მოიცავს:

** შეკვეთების მიღებას, გაცემას, კომპიუტერთან მუშაობას, საწყობის ორგანიზებასა და აღწერას, პროდუქციის განთავსებას გადამზიდ ტრანსპორტზე. (არამძიმე სამუშაო, ყუთების წონა არ აღემატება 20კგ-ს);

მოთხოვნები:

** ქართული ენის ცოდნა (მშობლიური, ან/და გამართული),
** რუსული ენა (სასაუბრო დონეზე, ჩაითვლება უპირატესობად), ინგლისური ენის ცოდნა (ელემენტარულ დონეზეც საკმარისია)

ხელფასი:

** გამოსაცდელი პერიოდი: 3 თვე
** გამოსაცდელი ვადის განმავლობაში: 1200 ლარი/თვეში (NET)
** გამოსაცდელი ვადის შემდეგ: 1500 ლარი/თვეში (NET)

სამუშაო საათები:

** ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით: 11:00 AM - 7:00 PM (1 საათიანი შესვენება სადილისთვის)
** შაბათი: 12:00 AM - 5:00 PM (1 საათიანი შესვენება სადილისთვის)
** სულ: 40 საათი/კვირაში
** სამუშაო ადგილი: ლილო

შესაძლოა საჭირო გახდეს ზეგანაკვეთური სამუშაო, თუმცა ძალიან იშვიათად. ზეგანაკვეთური სამუშაო ანაზღაურდება დასვენების დროით.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: migineishvili09@gmail.com

ან დაგვიკავშირდით: +995 574 09 39 02

გთხოვთ, მიუთითოთ სასურველი ვაკანსიის დასახელება SUBJECT-ში.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე