Print | Close
https://www.jobs.ge//ge/?id=672723&print=yes&view=jobs
 
სერვისის სუპერვაიზერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: სერვისის სუპერვაიზერი
მომწოდებელი: ჯი-ემ-თი ჰოსფითალითი
გამოქვეყნდა: 07 ოქტომბერი / ბოლო ვადა: 07 ნოემბერი
"GMT/HOSPITALITY" ეძებს გუნდის ახალ წევრს — კომუნიკაბელურ, დეტალებზე ორიენტირებულ და ლიდერული უნარებით გამორჩეულ სერვისის სუპერვაიზერს.

პოზიციის მიზანი:

სერვისის სუპერვაიზერის მთავარი მიზანია, უზრუნველყოს უმაღლესი ხარისხის, მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება, წარმართოს გუნდის ყოველდღიური მუშაობა და ხელი შეუწყოს სერვისის მუდმივი გაუმჯობესების კულტურას.

ძირითადი პასუხისმგებლობები:

** ახალი თანამშრომლების ადაპტაციის პროცესში მონაწილეობა და მათთვის სტანდარტების გაცნობა.
** სერვისის სტანდარტების დაცვის უზრუნველყოფა და ყოველდღიური სამუშაო პროცესების კოორდინაცია.
** თანამშრომლებისთვის მუშაობის პროცესში მხარდაჭერის აღმოჩენა და მათი განვითარების ხელშეწყობა.
** გუნდის წევრებთან რეგულარული შეხვედრების ჩატარება და პროგრესზე დაკვირვება.
** თანამშრომლების საქმიანობაზე დაკვირვება და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება.
** რთული ან არასტანდარტული სიტუაციების მართვა და გუნდისთვის მაგალითის მიცემა.
** მომხმარებელთა უკუკავშირის ანალიზი და სერვისის დახვეწის მიზნით გამოყენება.
** დაკისრებული უფლებამოსილების ფარგლებში თანამშრომელთა მუშაობის შეფასებაში მონაწილეობა.
** სერვისის ხარისხის მუდმივი მონიტორინგი და გაუმჯობესებაზე მიმართული რეკომენდაციების შემუშავება.
** თანამშრომელთა მოტივაციის ამაღლება და პოზიტიური გუნდური კულტურის გაძლიერება.
** კომპანიის ღირებულებებისა და სერვისის ხედვის პოპულარიზაცია გუნდში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 2-3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება სტუმარმასპინძლობის ან მომსახურების სფეროში, მენეჯერულ ან სუპერვაიზერის პოზიციაზე.
** მენტორის ან ტრენერის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
** მაღალ დონეზე განვითარებული კომუნიკაციისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები.
** მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომა.
** გუნდის მართვისა და მოტივირების უნარი.
** სტანდარტული საოფისე პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა.

რატომ უნდა შემოგვიერთდე? ჩვენი კულტურა ეფუძნება:

ხარისხს: შენ მოგიწევს მუშაობა უმაღლესი სტანდარტებით და მიიღებ ყველა რესურსს, რომ შექმნა და შეინარჩუნო გამორჩეული სერვისი. ჩვენთან ხარისხი კომპრომისს არ ექვემდებარება.

მრავალფეროვნებასა და ინკლუზიურობას: შენ გახდები გუნდის ნაწილი, სადაც ყველა თანამშრომლის უნიკალურობა ფასდება. ჩვენ ვამაყობთ ჩვენი მრავალფეროვანი გუნდით და ვქმნით თანაბარ შესაძლებლობებს ყველასთვის.

გარემოს: ჩვენ ვქმნით სივრცეს, რომელიც კომფორტულია როგორც სტუმრისთვის, ისე თანამშრომლისთვის. შენ გექნება შესაძლებლობა, უშუალო მონაწილეობა მიიღო პოზიტიური და პროდუქტიული ატმოსფეროს ჩამოყალიბებაში.

ინოვაციას: ჩვენ ღია ვართ ახალი იდეებისთვის. შენ გექნება თავისუფლება, დანერგო სერვისის გაუმჯობესების კრეატიული გზები და იყო იმ ცვლილებების მონაწილე, რომელიც ჩვენს მომსახურებას მუდმივად ხვეწს.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია