Print | Close
https://www.jobs.ge//ge/?id=668739&print=yes&view=jobs
 
სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკ. მართვის ცოდნის ცენტრი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკ. მართვის ცოდნის ცენტრი
მომწოდებელი: თიბისი
გამოქვეყნდა: 22 სექტემბერი / ბოლო ვადა: 02 ოქტომბერი
სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას : სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკაციების ცოდნის ცენტრი (საბარათე ბიზნესი და ლოიალობა)

მოქმედების ვადა: 02/10/2025
ადგილმდებარეობა: პირდაპირი კომუნიკაციების მართვის ცოდნის ცენტრი
დასაქმების ტიპი: შრომითი ხელშეკრულება
სამუშაო გრაფიკი: სრული

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს: https://smrtr.io/tHfwP
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია