დასახელება:
1C ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
საერთაშორისო კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 22 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 30 სექტემბერი
|
საერთაშორისო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას 1C ადმინისტრატორის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** "1C მაღაზია საწყობის" გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
** არსებული ოპერაციების მუდმივი კონტროლი, მათ შორის გადახრების მონიტორინგი, ხარვეზების გამოკვლევა და გასწორება.
** კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე, ახალი ფუნქციონალური მოდულის დანერგვის პროცესების წარმართვა პროვაიდერ კომპანიასთან ერთად, ფუნქციონალის ტესტირება და თანამშრომლებისათვის წარდგენა.
** სააღრიცხვო პერიოდის დახურვის ოპერაციების უზრუნველყოფა.
** ფილიალებში პროგრამის გამართვის უზრუნველყოფა.
** თანამშრომლებისთვის პერიოდული ტრენინგის ჩატარება და შეფასება.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** 1C პროგრამის ცოდნა;
** სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** საოფისე პროგრამების (Excel, Word) ცოდნა;
პიროვნული თვისებები:
** კომუნიკაბელურობა;
** სისხარტე;
** თავაზიანობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დისციპლინირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 სამუშაო დღე 10-დან 18 საათამდე.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV თანდართული ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე vacancycompany1@gmail.com 2025 წლის 30 სექტემბრამდე.
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
გამოყენებული იქნება კანდიდატთა შერჩევის შემდეგი პროცედურები:
** წინასწარი გადარჩევა წარმოდგენილი CV-ების მიხედვით;
** გასაუბრება.
|
|
|
|