დასახელება:
სერვის ექსპერტი - პირდაპირი კომუნიკ. მართვის ცოდნის ცენტრი
|
მომწოდებელი:
თიბისი
|
გამოქვეყნდა: 11 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 25 სექტემბერი
|
სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას: სერვის ესქპერტი - პირდაპირი კომუნიკაციების მართვის ცოდნის ცენტრი (ნოთიფიკაციებს გუნდი)
მოქმედების ვადა: 25/09/2025
ადგილმდებარეობა: პირდაპირი კომუნიკაციების მართვის ცოდნის ცენტრი
დასაქმების ტიპი: შრომითი ხელშეკრულება
სამუშაო გრაფიკი: სრული
განაცხადის შესატანად, გთხოვთ მიჰყვეთ ბმულს: https://smrtr.io/tvVP2
|
|
|
|