დასახელება:
მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი
|
მომწოდებელი:
ასვლა
|
გამოქვეყნდა: 09 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 09 ოქტომბერი
|
კომპანია "ASVLA • ასვლა" ეძებს აქტიურ და მოტივირებულ ადამიანებს მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტის პოზიციაზე.
სამუშაო დეტალები:
** ანაზღაურება: 1300-1500 ლარი (net) / ნამუშევარი სმენების მიხედვით.
** კვარტლური ბონუსი გამოსაცდელი პერიოდის შემდგომ.
** ცვლების ტიპები: 09:00-21:00 / 11:00-23:00 / 12:00-00:00 / 21:00-09:00
** ყველა თანამშრომელი ყველა ტიპის ცვლაში მუშაობს მონაცვლეობით
** განრიგი არის მცოცავი განრიგი - 2 დღე მუშაობთ 2 დღე ისვენებთ. (თვეში 16-17 სმენა)
** ღამის საათებში კომპანია უზრუნველყოფს ტაქსის სერვისს.
** სამუშაო ლოკაცია: რუსთაველის მეტროს ტერიტორია
ძირითადი ყოველდღიური სამუშაო მოიცავს მომხმარებლებთან კომუნიკაციას/მხარდაჭერას როგორც ჩატის, ასევე მეილისა და ტელეფონის საშუალებით. კომპანია უზრუნველყოფს ტრენინგებს სამუშაო სპეციფიკაში გასარკვევად.
ძირითადი მოთხოვნები:
** აუცილებელია ინგლისური ენის მინიმუმ B1 დონეზე ცონდა;
** აუცილებელია გამართული მეტყველების და სწრაფი წერითი უნარები;
** სასურველია მომსახურების სფეროში მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე გადმოაგზავნეთ მეილზე vacancy@asvla.com
|
|
|
|