დასახელება:
მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
|
მომწოდებელი:
Cnick
|
გამოქვეყნდა: 08 სექტემბერი
/ ბოლო ვადა: 08 ოქტომბერი
|
"კნიკი" არის მაღალტექნოლოგიური ქართული სტარტაპი, რომელიც ავითარებს ჭკვიან ბეჭედს და ახორციელებს რეალიზებას მსოფლიოს მასშტაბით.
ვეძებთ მოტივირებულ და პასუხისმგებლობიან გუნდის წევრს, მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.
სამუშაო ტიპი: სრული განაკვეთი. მოქნილი სამუშაო საათები. დისტანციური.
ძირითადი მოვალეობები:
** მომხმარებლებთან კომუნიკაცია ჩატის და იმეილის მეშვეობით
** მომხმარებელთა პრობლემების სწრაფი და ეფექტური გადაწყვეტა
** კომუნიკაცია სხვადასხვა დეპარტამენტებთან
მოთხოვნები:
** გამოცდილება მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე
** ინგლისური და ქართული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა
უნარ-ჩვევები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
ჩვენ გთავაზობთ:
** ანაზღაურება 1500 ლარი (მზარდი)
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
** კარიერული განვითარების ხელშეწყობა
** მეგობრული სამუშაო გარემო
გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე მითითებულ ელ-ფოსტაზე: hiring@cnick.io. სათაურში მიუთითეთ მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი.
|
|
|
|