დასახელება:
მომხმარებელთა მომსახურების ხელმძღვანელი
|
მომწოდებელი:
Talkpal
|
გამოქვეყნდა: 18 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 18 აგვისტო
|
"Talkpal" არის "EdTech" სტარტაპი, 5 მილიონზე მეტი მომხმარებლით, რომელიც სთავაზობს მომხმარებლებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ისწავლონ უცხო ენები ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით.
ვეძებთ მოტივირებულ მომხმარებელთა მომსახურების ხელმძღვანელს, რომელიც იმუშავებს ჩვენს გუნდთან ერთად მომხმარებლებისთვის საუკეთესო სერვისის გასაწევად Zendesk-ის და Email-ის მეშვეობით.
შენი ძირითადი სამუშაო:
** მომხმარებლებთან აქტიური კომუნიკაცია (შემოსული კითხვების და მოთხოვნების დამუშავება) ინგლისურ ენაზე (B2C და B2B)
** Supporet-ის გუნდის მენეჯმენტი
** KPI ანალიზი და შემოსული თიქეთების გადანაწილება
** მომხმარებლის feedback-ის ანალიზი
** პროდუქტის ღრმა ცოდნა და პროდუქტის შესახებ მომხმარებლებთან კომუნიკაცია
** პროდუქტის გუნდთან აქტიური მუშაობა
** ხარვეზების იდენტიფიკაცია და პროდუქტის გუნდთან დაფიქსირება
შენ მოგაქვს:
** ანალოგიურ პოზიციაზე 3 წელზე მეტი მუშაობის გამოცდილება
** ძლიერი კომუნიკაციის უნარი (განსაკუთრებით წერა ინგლისურ ენაზე)
** ძლიერი პრობლემების გამოძიების და გადაჭრის უნარი
** ტექ პროდუქტების საბაზისო ცოდნა და ინტერესი
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (C1/C2)
** ქართული ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (C1/C2)
დამატებითი ინფორმაცია და ბენეფიტები:
** ადგილმდებარეობა: Fully remote
** გრაფიკი: Semi-flexible
** დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი (100%)
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
** ანაზღაურება დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებაზე
გსურს შემოგვიერთდე? გამოგვიგზავნე CV აქ: info+customerservice@talkpal.ai 2025 წლის 18 აგვისტომდე გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის კოდი: 14181-2025.
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც მოწვეული იქნებიან გასაუბრებაზე.
თქვენ მიერ გამოგზავნილი პირადი ინფორმაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 2 წლის განმავლობაში. თქვენი კანდიდატურა შეიძლება განხილულ იქნეს Talkpal, Inc. ის თქვენთან შესაძლო სამომავლო შრომითი ურთიერთობის მიზნით.
|
|
|
|