დასახელება:
გენერალური დირექტორის პირადი ასისტენტი
|
მომწოდებელი:
სამშენებლო კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 08 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 08 აგვისტო
|
სამშენებლო კომპანია ვაკანსიას აცხადებს გენერალური დირექტორის პირადი ასისტენტის პოზიციაზე.
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
ჩვენ შესახებ:
სამშენებლო სფეროში მოქმედი დინამიკური კომპანია, რომელიც ახორციელებს ინფრასტრუქტურულ და სამოქალაქო პროექტებს. ვეძებთ ორგანიზებულ, დისციპლინირებულ და შედეგზე ორიენტირებულ ასისტენტს, რომელიც
უზრუნველყოფს დირექტორის ეფექტიან მხარდაჭერას ყოველდღიურ საქმიანობაში მრავალი მიმართულებით.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
** დირექტორის კალენდრის მართვა და შეხვედრების დაგეგმვა;
** დოკუმენტაციის მომზადება, არქივირება და ორგანიზება;
** შეხვედრების, მიმოწერებისა და საქმიანი მიმოსვლის კოორდინაცია;
** კომპანიის შიდა და გარე კომუნიკაციაში ჩართულობა;
** საჭიროების შემთხვევაში პროექტების მონიტორინგში დახმარება;
** დირექტორის დავალებების შესრულება და მონიტორინგი;
** მგზავრობებისა და მივლინებების დაგეგმვა და მხარდაჭერა;
** კონფიდენციალური ინფორმაციის უსაფრთხო მართვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირება, მენეჯმენტი ან მსგავსი მიმართულება);
** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა (MS Office, Google Workspace);
** კომუნიკაციისა და წერის უნარები ქართულ და ინგლისურ ენაზე;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, კონფიდენციალურობის დაცვა;
** დროის ეფექტიანი მართვის და პრიორიტეტების დადგენის უნარი.
ჩვენ გთავაზობთ:
** განვითარებაზე ორიენტირებულ და სტაბილურ სამუშაო გარემოს;
** პროფესიონალურ გუნდში მუშაობის შესაძლებლობას;
** კარიერული ზრდის პერსპექტივას;
** ანაზღაურება - 2, 500 ლარი net.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: irakli@abcgroup.ge.
|
|
|
|