Print | Close
https://www.jobs.ge//ge/?id=648186&print=yes&view=jobs
 
მარკეტოლოგის და გაყიდვების მენეჯერი - ბათუმი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: მარკეტოლოგის და გაყიდვების მენეჯერი
მომწოდებელი: ავანგარდი
გამოქვეყნდა: 07 ივლისი / ბოლო ვადა: 07 აგვისტო
დეველოპერული კომპანია "ავანგარდი" აცხადებს მარკეტოლოგის და გაყიდვების მენეჯერის ვაკანსიას ბათუმში.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ქ. ბათუმი, რეჯებ ნიჟარაძის #25
სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი 5 სამუშაო დღე

ძირითადი მოვალეობები:

** ბაზრისა და კონკურენტების ანალიზი: სამიზნე აუდიტორიის შესწავლა: მისი საჭიროებები, პრეფერენციები, ქცევა. ბაზრის ანალიზი: მისი სიმძლავრის განსაზღვრა, ზრდის ტემპები, ტენდენციები. კონკურენტების კვლევა: მათი პროდუქციის ანალიზი, ფასები, მარკეტინგული სტრატეგიები.
** მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება: უნიკალური გაყიდვის წინადადების ფორმირება.
** სამიზნე ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრა.
** სარეკლამო არხების შერჩევა.
** მარკეტინგული ბიუჯეტის შემუშავება.
** პროდუქტის პოპულარიზაცია: სარეკლამო კამპანიების შექმნა (ონლაინ და ოფლაინ).
** კონტენტ მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება (სტატიები, ვიდეოები, სოციალური ქსელები).
** ბრენდის მენეჯმენტი. ღონისძიებების ორგანიზება (გამოფენები, პრეზენტაციები).
** მარკეტინგული აქტივობების ეფექტურობის ანალიზი: ძირითადი მეტრიკის თვალყურის დევნება (ტრაფიკი, კონვერტაციები, ROI, მარკეტინგული კამპანიების ოპტიმიზაცია.
** ბაზრის კვლევა: ბაზრის ზომისა და მისი დინამიკის განსაზღვრა. ძირითადი ტენდენციებისა და ტენდენციების იდენტიფიცირება. კონკურენტების ანალიზი: მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.
** პროდუქტის განვითარება: მონაწილეობა ახალი პროდუქტების ან სერვისების შემუშავებაში. პროდუქტის პოზიციონირების განსაზღვრა ბაზარზე. საფასო პოლიტიკის ფორმირება. პროდუქტის პოპულარიზაცია: სარეკლამო მასალების შემუშავება (ბანერები, ვიდეოები, ბუკლეტები). სარეკლამო არხების შერჩევა (ტელევიზია, რადიო, ინტერნეტი, ბეჭდური მედია).
** პიარ კამპანიების ორგანიზება: სოციალური მედიის მენეჯმენტი. ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი.
** მარკეტინგის ეფექტურობის ანალიზი: ვებ ანალიტიკის ინსტრუმენტების გამოყენება (Google Analytics, Yandex.Metrica).
** მარკეტინგული კამპანიების ROI -ის შეფასება. მიღებულ მონაცემებზე დაყრდნობით მარკეტინგული სტრატეგიის კორექტირება.
** მარკეტოლოგის საჭირო უნარები: ანალიტიკური უნარები: მონაცემთა შეგროვების, ანალიზისა და ინტერპრეტაციის უნარი.
** კრეატიულობა: ახალი იდეებისა და მიდგომების გენერირების უნარი.
** კომუნიკაციის უნარი: კოლეგებთან, კლიენტებთან და პარტნიორებთან ეფექტური ურთიერთობის უნარი.
** მარკეტინგული ინსტრუმენტების ცოდნა: SEO, SMM, კონტექსტური რეკლამა, ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი.
** ბაზრის ცოდნა: ბაზრის მახასიათებლებისა და სამიზნე აუდიტორიის გააზრება. მარკეტინგის ინსტრუმენტები: ანალიტიკის სისტემები: Google Analytics, Yandex.Metrica CRM სისტემები: მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვისთვის SEO ინსტრუმენტები: Google Search Console, Ahrefs, SEMrush პლატფორმები კონტექსტური რეკლამისთვის: Google Ads, Yandex.Direct სოციალური ქსელები: Facebook, Instagram, VKontakte, TikTok ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტები: Mailchimp, Unisender კონტენტის შექმნის სერვისები: Canva, Adobe Photoshop

სახელფასო განაკვეთი: 3000 ლარი + ბონუსები

ტელ: +995 595 88 41 88

გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი ფოტო და CV ელ.ფოსტაზე: avangard.batumi@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია