დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
გურუ ქონსტრაქშენ
|
გამოქვეყნდა: 30 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 13 ივლისი
|
შპს "გურუ ქონსტრაქშენ" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი: ქ. ბათუმი
სამუშაო განრიგი: კვირაში არა უმეტეს 40 საათისა
ანაზღაურება: 1300 ლარი თვეში - კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების გარეშე
სამუშაოს აღწერილობა:
** ოფისის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება და ეფექტური ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
** შეხვედრების დაგეგმვა, საკონფერენციო ოთახების კალენდრის მართვა;
** საკანცელარიო მარაგების მართვა და საჭიროების შემთხვევაში მომწოდებლებთან კომუნიკაცია;
** თანამშრომლებისთვის გამართული სხვადასხვა ტიპის შეხვედრებისა და კონფერენციების ფარგლებში მივლინებების ორგანიზება;
** ორგანიზაციის სტუმრებთან შეხვედრების დაგეგმვა;
** ორგანიზაციის ცხელი ხაზისა და ელექტრონული ფოსტის მართვა;
** დიასახლისის საქმიანობის მეთვალყურეობა/კონტროლი;
** ორგანიზაციული ბენეფიტების (კვების, ტრანსპორტის, დაზღვევის) მართვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 6-თვიანი გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
** უცხო ენების (სასურველია, ინგლისური ან/და რუსული) ცოდნა
განაცხადები მიიღება ელექტრონულად: hr@guruholding.ge (ელფოსტის თავსართში აუცილებლად მიუთითეთ: "კონკურსი" ან "ოფისის მენეჯერი")
წარმოსადგენი დოკუმენტაცია: პირადობის მოწმობის ფოტო ასლი; С/V (ავტობიოგრაფია)
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 2025 წლის 13 ივლისის ჩათვლით დროის მონაკვეთი
გადაწყვეტილების მიღების წესი: წარმოდგენილი დოკუმენტაციის გადარჩევის შემდეგ, შერჩეულ კონკურსანტ (ებ)ს თავად დავუკავშირდებით, მითითებული (წარმოდგენილი) საკომუნიკაციო არხების საშუალებით.
საკონტაქტო ელფოსტა: hr@guruholding.ge
საკონტაქტო მობ: 571 345 434
|
|
|
|