დასახელება:
ადმინისტრატორი
|
მომწოდებელი:
Royal Tulip Hotel
|
გამოქვეყნდა: 19 მაისი
/ ბოლო ვადა: 19 ივნისი
|
5* სასტუმრო Royal Tulip აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა;
** ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით;
** ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელ-ფოსტით;
** ჯავშნების მართვა;
** შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
** სასტუმროს ფასების და სერვისების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მუშაობა.
ძირითადი მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლევილის სანაპირო N10;
** ანაზღაურება 1500 ლარი;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კვებით უზრუნველყოფა.
იმისთვის, რომ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrc@royaltuliptbilisi.com
სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|