Робота для біженців з України
ოპერაციების მენეჯერი - თბილისი, ბათუმი
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ოპერაციების მენეჯერი
მომწოდებელი: საერთაშორისო სატრანსპორტო კომპანია
გამოქვეყნდა: 09 აპრილი / ბოლო ვადა: 09 მაისი
საერთაშორისო სატრანსპორტო კომპანია, რომელიც წარმატებით ოპერირებს ევროპისა და აზიის ბაზარზე, ეძებს გუნდის ახალ წევრებს შემდეგი მიმართულებით:

1. ოპერაციების მენეჯერი თბილისში

მოვალეობები:

** ლოჯისტიკურ საქმიანობასთან დაკავშირებული აქტივობები;
** შეთავაზებებისა და ხელშეკრულებების მომზადება;
** არსებული პორტფელის მართვა და მომსახურება;
** საჭიროების შემთხვევაში შეხვედრების დაგეგმვა კომპანიის წარმომადგენლებთან;
** მოლაპარაკების წარმოება;
** მენეჯმენტთან რეპორტინგი;
** ლოჯისტიკური ბაზრის კვლევა/ანალიზი;
** შეკვეთების მიღება;
** პოტენციური კლიენტებისათვის შეთავაზებების მომზადება კონკრეტულ მომსახურებაზე და მოლაპარაკების წარმოება;
** პოტენციურ კლიენტებზე ინფორმაციის მუდმივად მოძიება და მონაცემთა ბაზების წარმოება/განახლება;
** სოც. მედიის მართვა.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
** ენების ცოდნა: ქართული (მშობლიური), ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა სავალდებულოა.

დამატებითი პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი; შაბათი (ნახევარი დღე).
** გამოსაცდელი ვადა: 2 თვე;
** ხელფასი: 1700 ლარი + ბონუსი;

პიროვნული უნარები და მახასიათებლები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
** გამართული მეტყველება
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** კლიენტურასთან ყოველდღიური მუშაობა და კომპანიის მომსახურების შესახებ ამომწურავი და დეტალური ინფორმაციის მიწოდება

2. ოპერაციების მენეჯერი ბათუმში

მოვალეობები:

** ლოჯისტიკურ საქმიანობასთან დაკავშირებული აქტივობები;
** შეთავაზებებისა და ხელშეკრულებების მომზადება;
** არსებული პორტფელის მართვა და მომსახურება;
** საჭიროების შემთხვევაში შეხვედრების დაგეგმვა კომპანიის წარმომადგენლებთან;
** მოლაპარაკების წარმოება;
** მენეჯმენტთან რეპორტინგი;
** ლოჯისტიკური ბაზრის კვლევა/ანალიზი;
** შეკვეთების მიღება;
** პოტენციური კლიენტებისათვის შეთავაზებების მომზადება კონკრეტულ მომსახურებაზე და მოლაპარაკების წარმოება;
** პოტენციურ კლიენტებზე ინფორმაციის მუდმივად მოძიება და მონაცემთა ბაზების წარმოება/განახლება;
** სოც.მედიის მართვა

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
** ენების ცოდნა: ქართული (მშობლიური), ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა სავალდებულოა; თურქული და/და რუსული ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესად.

დამატებითი პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი; შაბათი (ნახევარი დღე).
** გამოსაცდელი ვადა: 2 თვე;
** ხელფასი: 1700 ლარი + ბონუსი;

პიროვნული უნარები და მახასიათებლები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
** გამართული მეტყველება
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** კლიენტურასთან ყოველდღიური მუშაობა და კომპანიის მომსახურების შესახებ ამომწურავი და დეტალური ინფორმაციის მიწოდება

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად ელ.მისამართზე iintervacancy@gmail.com და აუცილებლად სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე