დასახელება:
ოპერაციების მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
საერთაშორისო სატრანსპორტო კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 09 აპრილი
/ ბოლო ვადა: 09 მაისი
|
საერთაშორისო სატრანსპორტო კომპანია, რომელიც წარმატებით ოპერირებს ევროპისა და აზიის ბაზარზე, ეძებს გუნდის ახალ წევრებს შემდეგი მიმართულებით:
1. ოპერაციების მენეჯერი თბილისში
მოვალეობები:
** ლოჯისტიკურ საქმიანობასთან დაკავშირებული აქტივობები;
** შეთავაზებებისა და ხელშეკრულებების მომზადება;
** არსებული პორტფელის მართვა და მომსახურება;
** საჭიროების შემთხვევაში შეხვედრების დაგეგმვა კომპანიის წარმომადგენლებთან;
** მოლაპარაკების წარმოება;
** მენეჯმენტთან რეპორტინგი;
** ლოჯისტიკური ბაზრის კვლევა/ანალიზი;
** შეკვეთების მიღება;
** პოტენციური კლიენტებისათვის შეთავაზებების მომზადება კონკრეტულ მომსახურებაზე და მოლაპარაკების წარმოება;
** პოტენციურ კლიენტებზე ინფორმაციის მუდმივად მოძიება და მონაცემთა ბაზების წარმოება/განახლება;
** სოც. მედიის მართვა.
მოთხოვნები:
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
** ენების ცოდნა: ქართული (მშობლიური), ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა სავალდებულოა.
დამატებითი პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი; შაბათი (ნახევარი დღე).
** გამოსაცდელი ვადა: 2 თვე;
** ხელფასი: 1700 ლარი + ბონუსი;
პიროვნული უნარები და მახასიათებლები:
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
** გამართული მეტყველება
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** კლიენტურასთან ყოველდღიური მუშაობა და კომპანიის მომსახურების შესახებ ამომწურავი და დეტალური ინფორმაციის მიწოდება
2. ოპერაციების მენეჯერი ბათუმში
მოვალეობები:
** ლოჯისტიკურ საქმიანობასთან დაკავშირებული აქტივობები;
** შეთავაზებებისა და ხელშეკრულებების მომზადება;
** არსებული პორტფელის მართვა და მომსახურება;
** საჭიროების შემთხვევაში შეხვედრების დაგეგმვა კომპანიის წარმომადგენლებთან;
** მოლაპარაკების წარმოება;
** მენეჯმენტთან რეპორტინგი;
** ლოჯისტიკური ბაზრის კვლევა/ანალიზი;
** შეკვეთების მიღება;
** პოტენციური კლიენტებისათვის შეთავაზებების მომზადება კონკრეტულ მომსახურებაზე და მოლაპარაკების წარმოება;
** პოტენციურ კლიენტებზე ინფორმაციის მუდმივად მოძიება და მონაცემთა ბაზების წარმოება/განახლება;
** სოც.მედიის მართვა
მოთხოვნები:
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
** ენების ცოდნა: ქართული (მშობლიური), ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა სავალდებულოა; თურქული და/და რუსული ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესად.
დამატებითი პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი; შაბათი (ნახევარი დღე).
** გამოსაცდელი ვადა: 2 თვე;
** ხელფასი: 1700 ლარი + ბონუსი;
პიროვნული უნარები და მახასიათებლები:
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი
** გამართული მეტყველება
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** კლიენტურასთან ყოველდღიური მუშაობა და კომპანიის მომსახურების შესახებ ამომწურავი და დეტალური ინფორმაციის მიწოდება
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად ელ.მისამართზე iintervacancy@gmail.com და აუცილებლად სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
|
|
|
|