Jobs.GE



დასახელება: ქოლ-ცენტრის ოპერატორი
მომწოდებელი: ოდისეა
გამოქვეყნდა: 6 დეკ / ბოლო ვადა: 6 იან

ეძებ სამსახურს? გჯერა საკუთარი შესაძლებლობების? კომპანია ოდისეა გაძლევს უნიკალურ შესაძლებლობას გამოავლინო საკუთარი უნარები.
დაეუფლე ახალ პროფესიას და გახდი წარმატებული.

მზარდი და განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია "ოდისეა" 2016 წლიდან პოზიციონირებს ბაზარზე. ოდისეას წამყვან ადგილს წიგნის სამომხმარებლო ბაზარზე განაპირობებს უნიკალური გამოცემების რეალიზება და მკთხველებისთვის საუკეთესო პირობების შეთავაზება.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
პოზიცია: ქოლ-ცენტრის გაყიდვების კონსულტანტი
სამუშაო გრაფიკი: არასრული - 10:00 სთ - 16:00 სთ / 16:00 სთ - 22:00 სთ;

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის პროდუქციის შესწავლა;
** კვალიფიციური სატელეფონო კონსულტაციის გაწევა;
** პირადი ბაზის განვითარება;
** გაყიდვების მონიტორინგი;
** მკითხველების კმაყოფილების კვლევა;

ანაზღაურება და ბენეფიტები:

** ფიქსირებული და საბონუსე ანაზღაურება;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** მოქნილი სამუშაო გრაფიკი
** ძირითადი მოთხოვნები:
** პროფესიული ან უმაღლესი განათლება;
** ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია).

ჩვენ ვეძებთ:

** ენერგიულ;
** მოტივირებულ;
** კომუნიკაბელურ;
** პასუხისმგებლობის მქონე;
** წარმატებულ შედეგზე ორიენტირებულ;
** შრომისმოყვარე ადამიანებს.

ამიტომ!

დაინტერესებულმა პირებმა გაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: hr@odisea.ge და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!



ინფორმაციის წყარო: www.jobs.ge - ვაკანსიების, ტრენინგების, გაცვლითი პროგრამების, გრანტებისა და სატენდერო განცხადებების ყველაზე სრული ჩამონათვალი ქართულ ინტერნეტ-სივრცეში.
© 1998-2017 ჯობს.გე. ყველა უფლება დაცულია.
ვებ უზრუნველყოფა: ირაკლი ნასყიდაშვილი