Jobs.GE



დასახელება: მარკეტინგის ანალიტიკოსი
მომწოდებელი: SPAR Georgia
გამოქვეყნდა: 4 დეკ / ბოლო ვადა: 25 დეკ

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 44 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს კონკურსს ანალიტიკოსის ვაკანტურ პოზიციაზე მარკეტინგის დეპარტამენტში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, ბაკალავრი (მარკეტინგი; ბიზნესის ადმინისტრირება; ფინანსები; ეკონომიკა);
** ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა სასურველია;
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** სავალდებულოა MS Excel, 1c პროგრამების კარგი ცოდნა;
** ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
** დიაგრამების შექმნა და PowerPoint-ში მათი ინტეგრირება;

ძირითადი მოვალეობები:

** ბაზრის შესწავლა, მარკეტინგული გამოკვლევების ჩატარება;
** მარკეტინგის და გაყიდვების ტენდენციების პროგნოზირება, მონაცემების ანალიზი;
** კომპანიის სხვადასხვა დეპარტამენტებიდან მოძიებული ფინანსური და კომერციული ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი;
** სტანდარტული და სპეციფიური ანალიზის მოდელებისა და ანგარიშების შექმნა და წარმოება;
** აქტიური ჩართულობა მარკეტინგული სტრატეგიებისა და კომპანიების დაგეგმვასა და შეფასებაში, ყველა მიმართულებით;
** მარკეტინგული ანალიზის საფუძველზე, გაყიდვებისა და ბიზნესის განვითარების შესაძლებლობების პროგნოზირება;
** მარკეტინგული აქტივობების, რეკლამების, აქციების და მომხმარებლებთან კომუნიკაციის სტრატეგიების ეფექტურობის გაზომვა;
** კომპანიის ბაზარზე პოზიციონირებისთვის ინფორმაციის მოძიება და მიწოდება;
** კონკურენტების შესახებ მონაცემების შეგროვება, ფასების, გაყიდვების და მარკეტინგის მეთოდების ანალიზი და შემდგომი მონიტორინგი;
** მარკეტინგის ბიუჯეტის დაგეგმვასა და ანალიზში ჩართულობა.

უნარ-ჩვევები:

** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ორგანიზებულობა
** პუნქტუალობა
** პრინციპულობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ანალიზის კარგი უნარი
** კომუნიკაბელურობა

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ.მისამართზე vacancy@spar-georgia.com 2017 წლის 25 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში ("Subject") მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ანალიტიკოსი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები ვერ განიხილება.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.



ინფორმაციის წყარო: www.jobs.ge - ვაკანსიების, ტრენინგების, გაცვლითი პროგრამების, გრანტებისა და სატენდერო განცხადებების ყველაზე სრული ჩამონათვალი ქართულ ინტერნეტ-სივრცეში.
© 1998-2017 ჯობს.გე. ყველა უფლება დაცულია.
ვებ უზრუნველყოფა: ირაკლი ნასყიდაშვილი