კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი - ბათუმი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე
დასახელება: კლიენტთა მომსახურების ოფიცერი - ბათუმი
მომწოდებელი: ფინკა ბანკი საქართველო
გამოქვეყნდა: 14 ივლ / ბოლო ვადა: 22 ივლ
თანდართული ფაილი: 182907-FINCA Bank Georgia Appl Form.doc
"ფინკა ბანკი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების ოფიცრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი
ვაკანტური თანამდებობა: 1
აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 22 ივლისი, 2018

ძირითადი ფუნქციები:

** უზრუნველყოფს კლიენტთა მაღალი ხარისხით მომსახურებას, საბანკო ოპერაციების განხორციელებას, არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების შეთავაზებას და დეტალური ინფორმაციის მიწოდებას;
** უზრუნველყოფს არასაკრედიტო და საკრედიტო საბანკო პროდუქტების გაყიდვას, კლიენტების რაოდენობის და პორტფელის ზრდას გეგმის შესაბამისად; ასევე ასრულებს ჯვარედინ გაყიდვებს;
** აწვდის არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს ინფორმაციას პროდუქტებისა და მომსახურების შესახებ. იღებს და პასუხობს კლიენტთა კითხვებს ანგარიშების, გადარიცხვების, მომსახურების ტარიფების შესახებ;
** ასრულებს ანგარიშების/დეპოზიტების/სესხის/ბარათების გახსნა/გაცემა და დახურვასთან დაკავშირებულ ოპერაციებს, ასახავს კლიენტის პერსონალურ და სხვა ტიპის ინფორმაციას საბანკო სისტემაში არსებული პოლიტიკისა და პროცედურის მიხედვით.
** ახორციელებს სალარო ოპერაციების პროგრამულ რეგისტრაციას; ახდენს ნაღდი ფულისა და სხვა ფასეულობების მიღება-გაცემას მხოლოდ შესაბამისი წესით, ახდენს ბანკნოტებისა და მონეტების ნამდვილობისა და გადასახდელად ვარგისიანობის განსაზღვრას,
** მონაწილეობს ახალი თანამშრომლის მომზადებაში, აკონტროლებს მის მიერ შესრულებულ ყველა ოპერაციას და ახდენს შეფასებას;
** ცვლის თანამშრომლებს სხვა სერვის ცენტრებში;პოზიცია მოითხოვს მივლინებას.
** ასრულებს პოზიციასთან დაკავშირებულ სხვა ყველა ფუნქცია-მოვალეობებს;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში კლიენტთა მომსახურების მიმართულებით;
** ქართული და რუსული ენების ცონდა, ინგლისური ენის ცოდნა სასურველია;
** საოფისე პროგრამების MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) კარგი ცოდნა.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა. (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე "CV"). სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ: vacancy@finca.ge და გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში მიუთითოთ "კლიენტთა მომსახურები ოფიცერი- ბათუმი".

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview). გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა, როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

ფინკა ბანკი საქართველოში შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.

ფინკა ბანკი საქართველო გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას. ფინკა ბანკი საქართველოში კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე