ქოლ-ცენტრის ოპერატორი/ადმინისტრატორი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე
დასახელება: ქოლ-ცენტრის ოპერატორი/ადმინისტრატორი
მომწოდებელი: Best Offer
გამოქვეყნდა: 4 ოქტ / ბოლო ვადა: 4 ნოე
Best Offer წარმოადგენს დიდი ჰოლდინგის ნაწილს, რომელიც ნერგავს მსოფლიოში ინოვაციურ პროექტს, რაც მიზნად ისახავს საქართველოში ერთი ვებ-გვერდი http://www.bo.ge -ის მეშვეობით მყიდველის და გამყიდველის ერთმანეთთან დაკავშირებას. "Best Offer" არის მზარდი კომპანია, რომლის განვითარებაც იგეგმება ადგილობრივ და საერთაშორისო ბაზარზე.

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

** უმაღლესი (არასრული ) განათლება;
** კომპიუტერული უნარ-ჩვევები (სტანდარტული საოფისე პროგრამების ცოდნა(MS Word, MS Excel)
** ენების ცოდნა: ქართული, სასურველია ინგლისური და რუსული;
** დახვეწილი და გამართული მეტყველება;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** მოლაპარაკებების წარმოების და დარწმუნების უნარი;
** სხარტი აზროვნების უნარი;
** ორგანიზებულობა,სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად გადანაწილების უნარი;
** ინფორმაციის სწორედ გადაცემის უნარი;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** მიზანდასახულობა,პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა;
** თავდაჯერებულობა, კომუნიკაბელურობა, შრომისმოყვარეობა, პუნქტუალურობა;

1. ქოლ ცენტრის ოპერატორი

ძირითადი ფუნქციები:

** შემოსული ზარების მიღება და ზარის შინაარსიდან გამომდინარე შესაბამისი რეაგირება;
** ბიზნესის საჭიროებიდან გამომდინარე გამავალი ზარების განხორციელება;
** მომხმარებლების მომსახურება დადგენილი სტანდარტებისა და გაიდლაინების შესაბამისად;
** მომხმარებლების საჩივრების მართვა და მოგვარება კომპეტენციის ფარგლებში;
** მომხმარებლის პრობლემებზე და სხვა საკითხებზე დროული რეაგირება კომპეტენციის ფარგლებში ან შესაბამის სამსახურთან გადამისამართება;
** სხვადასხვა რეპორტების წარმოება
** საიტის მართვა და მასთან დაკავშირებული ხარვეზების მოგვარება (ადმინისტრატორის შემთხვევაში);

2. ადმინისტრატორი

ძირითადი ფუნქციები:

** საიტის ადმინისტრირება
** ვებ-გვერდზე რეგისტრაციების დადასტურება
** ვებ-გვერდზე არსებული პრობლემების აღმოჩენა და ტექნიკური სამსახურისთვის გადაცემა.
** ბიზნესის საჭიროებიდან გამომდინარე გამავალი ზარების განხორციელება;
** მომხმარებლების მომსახურება დადგენილი სტანდარტებისა და გაიდლაინების შესაბამისად;
** მომხმარებლების საჩივრების მართვა და მოგვარება კომპეტენციის ფარგლებში;
** მომხმარებლის პრობლემებზე და სხვა საკითხებზე დროული რეაგირება კომპეტენციის ფარგლებში ან შესაბამის სამსახურთან გადამისამართება;
** გუნდთან ერთად საიტის კონტენტზე მუშაობა
** სხვადასხვა რეპორტების წარმოება

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნონ რეზიუმე ელექტრონულ ფოსტაზე (ელექტრონული ფოსტის "subject" ველში მიუთითეთ " Call Center Operator ან Administrator") მისამართზე: hello@bo.ge არა უგვიანეს 2017 წლის 20 ოქტომბრისა.

Best Offer დაუკავშირდება შერჩეულ კანდიდატებს.
Best Offer გისურვებთ წარმატებას!
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე